CHARTER MANAGEMENT PROGRAM – baza marina TANKERKOMERC ZADAR „Sunturist charter d.o.o.“

Charter management je najjednostavniji i “najbezbolniji” način nabave novog plovila koje 7 g. otplaćuje samo sebe prihodima iz chartera, dakle s ciljem povrata uloženog kapitala vlasnika i smanjenja tekućih troškova te optimalizacije troškova održavanja plovila. U slučaju da ste već vlasnik plovila, to je oblik smanjenja i optimaliziranja troškova te dodatne zarade. Vama je plovilo na raspolaganju 2-3 tjedna u sezoni, a ostatak sezone brod je u charteru i donosi prihod koji pokriva troškove veza, održavanja i osiguranja, ali i dio investicije u brod.

Da li Vam je takav program potreban?

Charter management program idealan je za Vas ukoliko Vas muče neka od slijedećih pitanja:

  • Potrebna Vam je pomoć u odabiru pri kupnji plovila?
  • Potrebna Vam je pomoć pri odluci o financiranju kupnje plovila?
  • Već ste vlasnik plovila a nemate vez za Vaše plovilo?
  • Nemate tehničkog znanja za održavanje Vašeg plovila?

Ovisno o interesu kupca, nudimo različite načine kupnje plovila. Tako plovilo možete kupiti gotovinom, kreditom ili leasingom.

Kupnja putem leasinga je oblik kupovanja kroz najam. Korisnik leasinga otplaćuje mjesečne rate za plovilo u leasingu, koje još nije njegovo. Nakon isteka vremena leasinga, korisnik može kupiti preostalu vrijednost plovila ali i ne mora.

O vrstama leasinga, mogućnostima da ga koristite, knjigovodstvenim i poreznim detaljima o leasingu – možemo Vas savjetovati. Također Vam možemo preporučiti naše partnerske leasing kuće, koje će Vam rado pomoći pri ostvarenju Vaših želja.

Uvjeti charter managementa

Bruto prihode plovila čini ukupan zbroj prihoda charter tjedana prema cjeniku, umanjen za odobreni popust klijentu. Bruto zarada od najma plovila dijeli se po slijedećem principu:

  • 65% u korist vlasnika plovila odsnosno nosioca financiranja (investitora)
  • 35% u korist charter tvrtke
 

Sa 35% bruto prihoda charter tvrtka plaća sve agencijske provizije za izvršeni booking, troškove marketinga (promocija, oglašavanje, posjete sajmovima i slično), troškove check-in-a i check-out-a gostiju u bazi te sve troškove tehničke baze, koji uključuje zimsko održavanje i redovno održavanje plovila tijekom charter sezone.

Vlasnik plovila (nosioc financiranja) iz svojih 65% prihoda plaća godišnji vez, pripreme plovila za sezonu, osiguranje plovila, potrošni materijal, anuitete prema banci odnosno leasing kući i ostale administrativne troškove.